objavi na
pozareport.si

forum

Necenzurirano

Ponedeljek, 1. oktober 2012 ob 07:23

Nova blamaža novinarskega društva. Jokajo, ker na železnicah ni več popusta
2012 Pozareport

Odpri galerijo

Društvo novinarjev Slovenije je spet hudo hudo zaskrbljeno. Tokrat ne zaradi morebitnega dviga DDV pri prodaji časopisov in revij ali kakšne zamenjave direktorja časopisne hiše, ki je sicer v minusu, pač pa zaradi Slovenskih železnic. Vodstvo železnic se je namreč odločilo, da ukine novinarske popuste (20-odstotne!) pri nakupih vozovnic in prevozih z našimi vlaki.
Kot je razbrati iz dopisa "Pisarne DNS", je uradno vodstvo novinarskega društva dodatno razburilo še to, ker so grde Slovenske železnice novinarske popuste (beri: privilegije) ukinile "enostransko" in "nenapovedano". Alarmantno novico so nemudoma objavili na spletni strani Društva novinarjev Slovenije in potem še obvestili vsakega člana posebej ...
Povsem razumem, da se vodstvo vsake, torej tudi novinarske stanovske organizacije, obupno bori za privilegije svojih članov, toda iz pričujočega zapisa je videti, kakšne banalne teme "zaposlujejo" Društvo novinarjev Slovenije, pa tudi za kakšno jokajočo (ja, žal res ne najdem drugega primernega izraza) samoobrambo privilegijev gre. Zdaj samo še čakam, kdaj bo Društvo novinarjev Slovenije za ukinitev popustov na Slovenskih železnicah direktno obtožilo Janeza Janšo glede na to, da je nov predsednik nadzornega sveta železnic postal Boris Zupančič, vidni član Janševe SDS.
Največji del odgovornosti in krivde za tovrstno smešenje novinarskega društva in posledično novinarskega ceha v celoti lahko mirne duše pripišemo aktualnemu predsedniku Društva novinarjev Slovenije Matiji Stepišniku, sicer uredniku notranjepolitične redakcije časopisa Večer.
Matija Stepišnik je brez dvoma najmanj karizmatičen predsednik slovenskih novinarjev doslej. Velja za političnega replikanta svojega predhodnika Grege Repovža, toda Stepišnik je še precej slabši. Ko je začel kariero novinarskega funkcionarja, je na čelu bogsigavedi kje zbrane četice kolegic in kolegov, cinično imenovane "minus meter 20 (po velikosti so bili vsi še nižji od ne preveč visokoraslega Stepišnika), kot zmešan letal od Majde Širce, tedanje ministrice za kulturo, do takratnega predsednika vlade Boruta Pahorja, oba cukal za rokav in prosil za ne vem kakšne zadeve. Vsi tisti novinarji, ki damo kaj nase, bi se takrat najraje od sramu pogreznili v zemljo. Vendar smo se tolažili, da z Matijo Stepišnikom in njegovo četico nimamo prav nič skupnega.
Če je Grega Repovž imel nemoten/direktni link do nekaterih ključnih politikov "preteklega" časa, recimo pri Gregorju Golobiču (eden od znanih medijskih mogotcev mi je pripovedoval, kako je Golobič ob neki priložnosti - v prisotnosti dveh, meni znanih oseb - Gregi Repovžu kar po telefonu narekoval članek o Zavarovalnici Vzajemna), Matija Stepišnik (še) ni prilezel tako visoko, čeprav občasno piše tudi za hrvaški Jutarnji list. In tudi ne kaže, da bi mu to lahko kdajkoli uspelo. Menda je (bil) zadovoljen že s tem, da je lahko kakor frendovsko tvital s Katarino Kresal. Je pa tudi Stepišnik izreden oboževalec Gregorja Golobiča.
Najbolj vesel pa je menda takrat, ko se kje pojavi njegova slikica, če ne drugje, pa jo Matija sam objavi na Facebooku. Naj bi bil lačen pozornosti. No, tako vsaj pripovedujejo njegove kolegice in kolegi z Večera.
Matija Stepišnik slovi tudi po izjavah, kjer nevede bizarno pljuva v lastno skledo. Tako je pred časom za spletni portal Siol.net strokovno izjavil, da bodo med tiskanimi mediji "preživeli tisti poslovni modeli, ki temeljijo na visoko profesionalnih, resnih, tehtnih, kakovostnih in poglobljenih, analitičnih zgodbah. Takšni, ki jim ljudje v času informacijskih vojn in kaosa verjamejo, ki sledijo našim temeljnim profesionalnim in etičnim zavezam o poštenem, celostnem informiranju ljudi, branjenju javnega interesa in nadzoru oblasti ter elit."
Vse lepo in prav, toda Stepišnik je urednik na Večeru, mariborskem časniku, ki mu je v zadnjih nekaj letih prodana naklada upadla za okoli 40 odstotkov. Še leta 2004 so prodali nekaj več kot 50 tisoč izvodov, trenutno jih prodajo le še 29 tisoč. Številke torej nedvoumno kažejo, da bo Večerov poslovni model težko preživel, kar pomeni, da ne sodi med tiste kategorije, ki jih naučeno citira Stepišnik. Ampak da ne bo pomote - ves ta čas hitrega padanja Večerove naklade na Večeru piše in urednikuje Matija Stepišnik.
P.S. Ste kdaj mogoče videli "kolumno" Matije Stepišnika v televizijski oddaji Studio City na TV Slovenija.
Ne?! Poglejte, kaj tako smešnega redko vidite na slovenskih televizijah ...

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
Janeza Janšo Boris Zupančič Matiji Stepišniku Grege Repovža Majde Širce Boruta Pahorja Gregorju Golobič u Katarino Kresal

objavi na pozareport.si

Prijatelji

NAJBOLJ OBISKANO

Nova blamaža novinarskega društva. Jokajo, ker na železnicah ni več popusta